WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Cikyattst0ry
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 24 May 2014 | 06:54 | 0 Atasinchi
As'salam... sempena hari jadi aku yang ke 21 ni terasa tanggungjawab semakin besar..
Alhamdulillah aku hidup disamping orang yang aku sayangi..
Banyak yang aku lalui.. Alhamdulillah juga secara rasminya aku telah tamat pengajian.
Aku bakal merangkul anugerah Diploma. Sungguh banyak memori dan pengalam yang aku lalui.
Dari kawan-kawan,pensyarah,kekasih hati,musuh-musuh ku (eh ade ke?)

Bersyukur mendapat seorang lelaki yang memahami aku.
Mampu untuk membuat aku gembira,ketawa,menangis dan sebagainya.
Harapan aku bermula untuk fokus membina kehidupan bahagia bersama orang yang tersayang.
Bahagia sangat ulang tahun ku di sambut disamping keluarga dan kekasih hati .
Keluarga dan dia banyak memberi aku semangat dikala aku jatuh,didalam kesedihan.

Pada hari jadi aku tahun ni dia memberi pelbagai kejutan.

Celebrate bersama family....


 Dominos we go....


 Makan sampai muntah...


 Jam yang dihadiahkan oleh si dia...


 Hadiah dari mama... Thanx mama...


Konon nak suprisekan... Mula-mula tengok ada handbag,bila tengok dalam ada baju..
Ok fine dapat baju yang di idamkan.. yahoo! Dia suruh tengok baik-baik,so aku pon tengok la..
Ada purse polo... excited giler.. Bila tengok dalam purse,what??! Ada jam! 
Jam tu pon aku nak sangat... Happy giler nokksss... siap ade gelang..


Satu hari bersama dia.. Dia sanggup ambil cuti ahad untuk celebrate birthday aku.. :)
Thanx awak sebab sudi meluangkan masa bersama saya..

cerita lama latest one


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nurhayati. Cik Yatt for short.This is my Official Blog so It's Real of me. Please leave ur comment dengan klik atasinchi sahaja.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.<
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

ceritatera ku..!

___________________________________________ Instagram _____________________________________________________________