WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Cikyattst0ry
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 6 July 2014 | 02:29 | 0 Atasinchi
Alhamdulillah, ramadhan menjelma kembali... Syukur kepada Allah kerana tahun ini aku berjumpa dengan ramadhan lagi... Dalam kita menyambut ramadhan pada tahun ini pasti ada yang sedang dalam kesusahan. Alhamdulillah aku di kurniakan keluarga yang penyayang dan boleh menampung kehidupan aku seharian. Mama dan abah banyak membantu aku . Tidak terkata dan tidak terbalas jasa mereka pada aku. Just to remind me or someone else, jangan sesekali menjadi anak derhaka walau jahat, benci,marah sekali manapun kita terhadap mereka. Sayangilah mereka sementara mereka ada di depan mata kita.
Bercerita panjang lebar semalam aku berbuka puasa dengan kekasih hati. Mula-mula plan nak jumpa dekat ioi mall puchong so dekat dengan rumah aku memandangkan dia naik motor. So aku decide dalam 5.30 macam tu nak gerak. Suruh abah hantar tapi depan rumah tengah renovation,habis lantai tengah simen. Abah pulak tak boleh keluar. Mama suruh kekasih hati ni ambil je aku dekat rumah then naik moto pergi ioi mall. Abah tak kasi sebab katanya tak elok. Aku ni pulak malas nak keluar ikut pintu belakang sebab nak pergi bus stop jauh kalau ikut pintu belakang. Mama kata ajak jela kekasih hati tu berbuka dekat rumah. Aku kata tak nak sebab kali ni aku nak date berdua je. So discus punya discus akhirnya aku mintak permission abah untuk pakai kereta dia memandangkan dia pun tak keluar rumah.
And u know what???! This is the first time and the first guy yaang abah kasi bawak kereta dia. Special kau papa dapat permission abah. Kami pun keluar berbuka puasa... Lepas berbuka Kami pergi tengok wayang,boleh tahan jugak la movie dia. Sampai rumah almost 12.30 ... Yang peliknya mama tak call aku pun. Weird kn?? Biasanya pukul 10 malam kalau tak balik lagi mama akan call,maybe she know dengan siapa aku keluarkan. Happy aku masa tu sebab dapat jumpa dia. Mana taknya dia still ade satu semester dekat poli,aku dah habis and tengah kerja. Masa untuk kami berjumpa hanyalah weekend day sahaja. Itu pun kalau dia balik Shah Alam. Apa-apa pun aku mendoakan Allah permudahkan jalan kami untuk membina masjid... Amin.. Itu sahaja untuk hari ini,selamat menjamu selera detik-detik aku dan dia berbuka puasa.. :)
I Love You Hn Hazizi











cerita lama latest one


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nurhayati. Cik Yatt for short.This is my Official Blog so It's Real of me. Please leave ur comment dengan klik atasinchi sahaja.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.<
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

ceritatera ku..!

___________________________________________ Instagram _____________________________________________________________