WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Cikyattst0ry
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 4 May 2014 | 05:35 | 0 Atasinchi

As'salam.... Awak video ini saya dedikasikan khas untuk awak Hn Hazizi bin Hamid.
Walaupun saya seringkali menerima pelbagai penipuan,kesakitan dari awak,tapi saya tetap sayangkan awak. Saya dah tak tahu macam mana lagi nak menunjukkan sayang saya pada awak. Video ni saya buat sebelum kita gaduh besar. Tiap-tiap malam saya menangis terkenangkan awak. Macam-macam yang dah jadi antara kita. Pesan saya untuk awak,jangan cepat putus asa. Tetapkanlah pendirian awak. Saya tahu kadang-kadang silap tu datang dari saya. Awak tahu tak kenapa saya terlalu cemburukan awak? Sebab banyak kali ade je orang yang cuba rampas awak dari saya. Kenapa semua ni jadi?? Jahat sangat ke saya pada awak? Saya terlalu sayangkan awak. Macam saya cakap pada awak, saya dah tak ada sesiapa. Cuma awak.. Awak kekuatan saya,awak masa depan saya. sepanjang hidup saya tak pernah saya sayang orang macam ni sekali. Saya tak nak perkara yang dulu terjadi. Awak ingatlah balik semula macam mana saya terima awak dalam hidup saya semula selepas apa yang awak dah buat.
Saya tak boleh terima perempuan lain dalam hidup awak selain mak,kakak dan keluarga awak.
Perempuan tu dah banyak menyakitkan awak,cukuplah dia dah bagi banyak masalah antara kita.
Sebab tu saya tak suka awak berhubung dengan dia. Sakit awak rasa,sakit lagi saya rasa.
Banyak kali dah saya kecewa dengan sikap awak,tapi saya tak pernah berputus asa terhadap awak dan hubungan kita. Tolonglah hargai apa yang awak dah miliki. Saya akan sentiasa sokong awak.


Terima kasih kerana membuat saya bahagia,menjaga saya...
Cuma awak dalam hati saya. Tiada yang lain. Saya mahu bina keluarga bersama awak. 
Siapa awak, apa masa silam awak saya terima seadanya. Susah senang kita bersama.
Insyallah... HNHH NHZA

cerita lama latest one


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nurhayati. Cik Yatt for short.This is my Official Blog so It's Real of me. Please leave ur comment dengan klik atasinchi sahaja.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.<
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

ceritatera ku..!

___________________________________________ Instagram _____________________________________________________________