WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Cikyattst0ry
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 1 January 2014 | 00:08 | 0 Atasinchi
As'salam..! Hye semua..... Bagi yang sedang melanjutkan pelajaran mesti pernah merasa berada di akhir tahun semester 6 kn... Sepanjang semester 1 sehingga semester 6 macam-macam kenangan dan dugaan yang aku tempuh.. Kawan-kawan banyak membimbing dan mengambil berat tentang aku.. Syukur alhamdulillah aku telah sampai ke tahap ini. Insyallah hujung bulan 4 aku dah habis belajar. Niat nak sambung untuk degree belom ada lagi. Bukan tak nak sambung, tapi nak menolong family ... Tak sanggup lagi nak lihat family tanggung aku belajar,lagi pun aku menanggung hutang PTPTN.. Nak cari jalan macam mana nak bayar hutang tu. Aku mendoakan selepas kita graduate kawan-kawan aku akan berjaya,yela lepas ni masing-masing akan buat haluan masing-masing.. *terasa nak nges* hehehe...


Antara memori-memori sepanjang semester 6... :)






















cerita lama latest one


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nurhayati. Cik Yatt for short.This is my Official Blog so It's Real of me. Please leave ur comment dengan klik atasinchi sahaja.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.<
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

ceritatera ku..!

___________________________________________ Instagram _____________________________________________________________