WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Cikyattst0ry
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 9 December 2014 | 06:31 | 0 Atasinchi
as'salam.... Sedar tak sedar hubungan kita dah mencecah 3 tahun awak... Saya happy sangat dengan awak. Pliss after this don't make me cry anymore.. (jangan buat saya nangis lagi) hahaha itu subtitle. Saya mendoakan hubungan kita kekal hingga ke jannah,sampai bila-bila. Saya tak nak hubungan kita rosak kerana orang ketiga. Cukup kenangan dulu orang ketiga menyakitkan saya. Saya percaya kali ni awak sudah betul-betul berubah. Saya percaya dan akan sentiasa berdoa awaklah jodoh saya. Happy Annivesary sayang, my buncit, my bulat, my everything.







cerita lama


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nurhayati. Cik Yatt for short.This is my Official Blog so It's Real of me. Please leave ur comment dengan klik atasinchi sahaja.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.<
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

ceritatera ku..!

___________________________________________ Instagram _____________________________________________________________