WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Cikyattst0ry
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 16 November 2013 | 09:13 | 0 Atasinchi
Akhirnya segala persoalan didalam fikiranku terjawab ... Dulu aku selalu bertanyakan siapa aku pada dia iaitu Hn.Hazizi bin Hamid. Kini dia kembali kepada ku.. Segala penat , berkat kesabaran aku bersatu kembali dengan dia. Harapan aku , hope lepas ni aku dan dia boleh tempuh segala susah & senang bersama.. Banyak lagi perkara yang kami ingin kejarkan.. Kalau ada jodoh insyallah...

Saya percaya segala kata-kata awak , kali ni awak kata awak tak akan leepaskan saya..
saya pegang semua janji awak.. Dan saya juga akan jaga awak selagi saya mampu.. Saya terlalu sayangkan awak.. Kita hanya mampu merancang,yang menentukannya adalah Allah.

Ingatlah jangan berubah sebab orang lain, tapi berubahlah untuk diri sendiri.

cerita lama latest one


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nurhayati. Cik Yatt for short.This is my Official Blog so It's Real of me. Please leave ur comment dengan klik atasinchi sahaja.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.<
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

ceritatera ku..!

___________________________________________ Instagram _____________________________________________________________