WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Cikyattst0ry
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 28 September 2013 | 19:51 | 0 Atasinchi
As'salam semua... Tiba-tiba rasa rindu pulak pada orang tu. Malam semalam tidur lambat sebab date dengan dia. Tapi hari ni aku bangun awal.. Bangun subuh,then tiba-tiba hati ni tergerak pulak nak buat solat istikarah.. Nak mintak petunjuk.. Lepas tu terlebih rajin pulak terus basuh baju en.hati ni... Dia ni kumpul baju seminggu ke hape?? hahahaha Terlebih sayang kat dia agaknya.

Kadang-kadang aku terfikir,kenapa aku sengaja sakitkan hati sendiri. Ramai orang tegur aku "eh yatt kau tak rasa ke yang kau sakitkan hati kau sendiri??" Sentap aku dari lamunan. Sepanjang aku hidup aku tak pernah terlalu sayangkan manusia sampai macam ni. Walaupun dia dah ada awek, tapi dia still layan aku macam awek dia. Sampaikan orang ramai kata seolah-olah dia layan aku macam bini dia. Terlalu mengongkong ke dia ni?? Pada aku tidak. Aku selesa bila dekat dengan dia. Aku rasa selamat.

Aku tak mengharap dia untuk kembali ke sisi aku. Tapi aku mengharapkan kebahagiaan dia bersama insan yang dia sayang walaupun insan yang dia sayang tu bukanlah diri aku. Awak jagalah diri awak baik-baik. Awak tu tak berapa nak sehat, jangan terlalu aktif yea. Makan tu biarlah berpantang,makan makanan yang sihat,jangan makan makanan yang terlalu berminyak. Utamakan pelajaran capai impian awak , bahagiakan mak dengan abah. Ingat pesanan saya,mungkin ini pesanan teraakhir saya buat awak mana kite nak tahukan?? >_<

Walaupun kita tidak dijodohkan,saya sentiasa ada untuk awak. Saya harap, saya tak terlalu rasa akan kehilangan awak. Saya serahkan semua pada takdir. Jodoh dan ajal semua tu rahsia Allah. Yang mampu saya lakukan cuma berdoa dan usaha. Perempuan memang tak kuat dari segi KEKUATAN membuat kerja . Tapi perempuan sangatlah kuat dari segi HATI kerana sanggup bersabar selalu. Saya paksa diri saya untuk tempuh semua ni untuk awak (walaupun kadang-kadang sakit hati tgk gelagat awk n awek awk). Saya terpaksa redha bila tengok relay engaged awak dengan dia. Tapi tak apa, saya tak kesah. Biar hati saya sakit walaupun hingga hujung nyawa saya asalkan awak bahagia.

Sampai sini je. Dah tak larat nak menitiskan airmata. **tetiba youtube play lagu HANYA AKU la awak.. >_< ok bye bye.




iNGAT TAK MASA NI SAYA PAKSA AWAK STUDY?? 



ERRR.... HAHAHAHA ok bye.
cerita lama latest one


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nurhayati. Cik Yatt for short.This is my Official Blog so It's Real of me. Please leave ur comment dengan klik atasinchi sahaja.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.<
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

ceritatera ku..!

___________________________________________ Instagram _____________________________________________________________